nuffnang

Monday, November 2, 2009

pengumuman....maria ozawa berada di malaysia skrang....

hehehhe..sapala yang x knal ngan maria ozawa kan..hehehe..aku pasti suma org knal pya..dia adalah pelakon terbaik dalam sektor filem s*x...hehehe..tp yang aku maksudkan di sini..maria ozawa yang kat malaysia ni adalah mak nyah...entahla..knp bilangan mereka makin bertambah..beranak pinak kot...tp yang herannya..ramai gentlemen kat malaysia ni gunakan serve diorang...aku pun xtau cmna dorang buat...kcian pmpuan2 tu..hhehe...selaku rakyat malaysia..aku cuba pikir mcmnala nak bendung perkara ni...dahla tempat placuran makin berleluasa...ditambah plak dgn makyah2 ni...makin bertambah masalah kat malaysia ni kan...huhuhuhuhu...so bila sesiapa terjmpa makyah ni...nasihat kat dorng suruh jd lelaki semula...jgn menyusahkan rakyat malaysia ni..hehee..btul kan...any pendapat..just komen aku k..daaaa

No comments:

Post a Comment

nuffnang

 
Copyright © 2009 awek_vista's advice All rights reserved. Powered by Blogger
Blogger Template by Anshul