nuffnang

Tuesday, November 10, 2009

publication..

hehehe...benda yang aku nak ckp kat cni bknla publication...cuba hilangkan perkataan "lication" tu.itula mksd aku..hehhee...kat malaysia ni..byk dah tempat2 mcm tu dibina...mcm kat sabah...fulamak..aku sendiri dah msuk tmpat tu..kat sabah kan byk kristian..so pari2 gurls nya pun pkai pkaian yang mcm x pakai pakaian ni..dah la putih mcm ubat panadol..memg membrangsangkan..tp yang aku pliknya..tmpat2 mcm ni x illegal plak di sisi undang2..knp ya?aku pun xtau...huhu...tp yang aku tau budaya pub ni bgitu bebas..




klu nak msuk tmpat2 best yangg mcm tu hanya di tempat tertantu ja..yang len2 sumernya macik tua kerepot...hehe..jadi sapa yang berminat mehla dtg..hehe..kita g sama2..daaaaa

No comments:

Post a Comment

nuffnang

 
Copyright © 2009 awek_vista's advice All rights reserved. Powered by Blogger
Blogger Template by Anshul