nuffnang

Sunday, January 17, 2010

jom kita menyanyi...

hehhe...lalala...bila pikir psl nyanyi ni..aku trus gian tau..coz aku ni ska nyanyi..tp yg pliknya ramai owg pengsan bila dgr..aku pun x mengerti mengapa benda tu berlaku...

          hehehe...tp yg pasti mesti korg sumer ska mnyanyi jg kan..x kira boys or gurls...sumer nya 2x5...sampai ada yg nyanyi kat tandas ni...dah la sumbang..memekik plak tu..sdap lg kucing aku mengembek...hehehe..
            hehe..jgn marah ya klu ada owg terasa..tp cni aku nak jg bg nasihat..aku ni kira master of the nasihat la katakan...emm..nyanyi2 jg...tp knala ingat jiran sebelah jg..hehe..btul x?mgkin di hati jiran kita tu dah menyumpah kita bukan2 dah...bru la padan muka kat kita ni..hehe..dan sapa2 yg rasa suara dia x sedap tu jgn la nyanyi k..nnt merosakkan alam sekitar ni...tp klu ada yg suara sedap mcm aku..p la mendaftar kat AF tu...hehe...kan x lama lg tu..hehehehe...k daaaaa

1 comment:

  1. bkn jiran sebelah jer...org sebelah pun..hahahaha...

    ReplyDelete

nuffnang

 
Copyright © 2009 awek_vista's advice All rights reserved. Powered by Blogger
Blogger Template by Anshul