nuffnang

Tuesday, January 19, 2010

Oh kunciku......

Oh kunci,
Mengapa engkau bergelar kunci,
Adakah namamu telah diberi,
Oleh seorang tukang kunci.

Oh kunci,
Diriku mati tanpamu di sisi,
Berlegar-legar di bumi ini,
Berlari ke sana dan ke mari.

Oh kunci,
Corak hidupku masih belum diketahui,
Menanti dirimu untuk diselongkari,
Mencari erti hidup sejati.

Oh kunci,
Diriku kini telah menyedari,
Setelah melalui noda-noda berduri,
Yang berada di dunia ini.

Oh kunci,
Kini telah ku fahami,
Setelah engkau merenung hatiku ini,
Tentang seseorang yang begitu ku ingini.


Pergh...gempak plak bila aku dengar sajakku ni...hehe...mcm A.Samad Said plak..hehe(perasan..x malu)..., ni
By the way, ni jer yang mampu aku wat...hehehe..klu x ok dari segi intonasi tu..ok2 kan je la aaa...


6 comments:

  1. waaaaa...menangis aku baca...sob3...

    ReplyDelete
  2. ko pun masuk?
    hahaha
    aku pun
    tapi pemenang dah keluar
    sedih tul aku tak dapat menatang kunci tu

    ReplyDelete
  3. hehe..yaka?xpa..ada contest lg march ni..

    ReplyDelete
  4. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi wwwasianbet77com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete

nuffnang

 
Copyright © 2009 awek_vista's advice All rights reserved. Powered by Blogger
Blogger Template by Anshul