nuffnang

Monday, December 14, 2009

no.7

hehehe..ari ni aku nak kongsi ckit apa yg terjd dlm hidup ku...6 bulan yg lepas..bos aku kat tempat aku kerja ada tilik nasib aku guna metafizik..mula2 aku x percaya..dia ckp no dlm diri aku ni adalh no 7..mksdnya akan menjadi bisnesman yg berjaya..btulka?hehe..itu yg aku x percaya tu..xda pun ura2 mengatakan yg aku ni akan jd gitu..then,tilikan kedua plak berlaku di umah mertua akak aku kat melaka..ada sorg di situ mau tilik nasib aku kunun..aku bg jela tarikh lahir aku..and x disgka2 rupanya dia pun tilik no 7 kat aku..ni yg watkan aku seram ni..cmna cblh sama plak ngan bos aku tu?plik btul...aku wat x ndah jer..lantakla..and last skali..kali ke3 kat tawau sabah..umah aku la..ada pacik aku..ntah sappa aku x knl tp kira sepupu jgla..dia tilik jg guna tapak tgn aku..katanya dia nmpak no7 kat tgn aku..then aku mulai takut..plik..mmg plik..then..smlm bos aku kat tawau yg urus SURECO tu..aku jd penasihat dia jer..lgpun aku dr form 4 jd prngikut dia..aku dpt bonus dr syarikat dia..hehehe..and aku rasa mgkinla aku akan jd seorg bisnesman satu ari nnt..amin....

No comments:

Post a Comment

nuffnang

 
Copyright © 2009 awek_vista's advice All rights reserved. Powered by Blogger
Blogger Template by Anshul