nuffnang

Thursday, December 10, 2009

twilight di pawagam skrg!!!!!!

hehehe....slama ini sangkaan ku terhadap crita ilusi ni sungguh membosankan..rupa2nya best jg ya..baru aku sdar...kelmarin aku pg tgk cita ni ngan satu famiily aku..mula2 mlas la aku nak pg tgk coz aku x minat ngan cita ni..tp terpaksa tgk jg la coz dorg belanja..hehehe...sapa yg tak mau kna blnja kan...
       setelah sejam lebih aku menikmati cita ni...perasaanku bekobar2...lalu aku mengatakan..TERBAIKLAH..hehehe...dah la heroin nya cun..nasib bek dia org potih..klu tak..aku dah tackle dah skg...hehehe...tp aku rasa citanya ni gantung la...blum habis sepenuhnya...setelah ku kaji rpnya ia ikut novel..hehehe..tp aku ada tgk jgla twilight yg 1st..best jg la...
        aku rasa watak hero dan heroin mmg sesuai la...hehehhe..mmg secocok

               secocok bukan..hehehe...
tp watak yang aku plg suka ialah alice..cun giler...owg paling cun di dunia selepas awek              aku..hehehe..bliur aku di watnya







dan watak aku plg benci ialah sam...geram aku..bajet hensem....









tp by the way...aku harap cita seterusnya cepat la kuar kan..sapa2 ada no tepon pngarah tu bg la katt aku..aku nak tepon dia suruh wat cpt2..hehehehehhee

1 comment:

  1. tak suke sam ke jacob?

    i likeee edward ngan jacob
    dua2 pun attractive
    haha

    yg penting, mmg best citer ni
    waiting for the third

    ReplyDelete

nuffnang

 
Copyright © 2009 awek_vista's advice All rights reserved. Powered by Blogger
Blogger Template by Anshul