nuffnang

Friday, December 25, 2009

wowowowowowowo...dia ke tu?

hehe....hai sumer...korg watpa tu?wat bodoh ke?hihihi..aku boring btul la..asik2 men dota..hehe..tu la psl aku nak post sesuatu ni...hehehehe...cni aku nak kongsi ckit pengalaman aku kat airport LCCT ni...hehe...pyala aku teruja...
          heehe..sabaq2..dgr dulu aku cita..(padahal owg mengapa bah ko berubah mengapa bah..hehe..phm2la)..eh...hehe..aku ciap nyanyi lg ni..ok2..sbenarnya aku nak bgtau u all sumer..yang aku telah bgambar ngan artis..hehe..jakun sgt ni..hehe...ni gmbar dia...



hehe..tp rmbut aku time tu x tersusun..hehe..bpluh2 ni...hehehe...tp skg aku hensem ler..hehehe..malunya..puji diri sendiri plak...

hehe..mst kowg knal kan sapa owg ni..ni la zed zaidi..plakon sembilu tu..hehe...kan3

mula2 aku x knal..aku tgah duduk time tu..then dia pun duduk sebelah aku..aku tgah bca paper time tu(mcm org tua plak)..then dia pun tgur..apa yg best dlm paper ari ni?aku reply la..xda yg yg best..then aku toleh sebelah aku..aku tgk cm biasa je..mula2 aku x knal..then aku tercam muka dia..aku toleh blik...then aku ckp.."awk ni plakon tu kan"..hahaha...dia ckp iya..time tu aku lupa namanya..then..aku sms akak aku..tya sapa plakon sembilu lelaki tu...akak aku ckp zed zaidi..hehe

hehe..trus aku ckp..wow..awkla zed zaidi..hehe..pya la excited aku...trus bgambar ni...yg x tahan tu...pak polisi yg kat tepi tu siap volunteer tuk amik gmbar kmi dua...hehehe...

tp...hehe..nasihat aku cni...jgn tergopoh gapah bila jmpa artis ni..hehe(padahal diri sendiri tergopoh gapah)..hehe..kita kna maintain..hehe..brula jiwa melayu x tercemar..x mcm org putih sana..siap buka2 bju lg..hehe..kna maintain ok..hehe...daaa

4 comments:

nuffnang

 
Copyright © 2009 awek_vista's advice All rights reserved. Powered by Blogger
Blogger Template by Anshul